duminică, 3 aprilie 2011

Nunta a la Freelancer

Hahahaha! Si iata ca a venit si vremea primei noastre nunti, o nunta organizata cap coada de scoala de fotografie Freelancer in cadrul unui workshop. Un inceput bun pentru orice viitor fotograf de nunti!

De ce rad va intrebati probabil...Ei rad pentru ca nu mica ne-a fost surpriza cand am ajuns la partea practica a acestui workshop. Ah! Si ce ne-am mai dsitrat! Ce-am mai ras! In total am fost vreo 22 de fotografi plus cei trei profesori, Denisa, Dan si Nic. Ei imaginati-va cei doi frumosi miri cu un alai asa de vreo 25 de fotografi, fotografi care mai mai ca se calcau in picioare ca sa faca fotografiile mult dorite de fiecare in parte.
La biserica a fost cum a fost, spatiul mic, multi fotografi...dar lumina din acea biserica senzationala...o lumina cum nu gasesti in multe din bisericile noastre. Dupa biserica bineinteles ca am avut parte si de un shooting outdoor cu cei doi miri si inchipuiti-va cum eram toti gramada pe miri prin centrul vechi al Bucurestiului. Se uita lumea la noi ca la altceva si nu numa'. Cred ca au fost multe mirese invidioase pe acea mireasa urmata de 25 de fotografi :))). Ca sa nu va mai povestesc despre fetele pe care le faceau oamenii iesiti duminca la o plimbare linistita in oras :)) M-a amuzat foarte tare un copil care-i explica tatalui sau ca probabil cei doi miri erau niste persoane foarte importante de fugeau atatia fotografi dupa ei. Hahahaha!

Ma mira faptul ca nu am ajuns pe prima pagina a zirelor din Bucuresti. Senzational! Titlul zilei "O turma de 25 de fotografi urmearea in centrul vechi al Bucurestiului un cuplu de tineri insuratei".
























 Mai multe imagini gasiti aici:

http://www.facebook.com/album.php?aid=37184&id=124790440910731&l=bb7d613a65






Alina si Gabi - SharpShooterS Photography

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu