sâmbătă, 26 martie 2011

Botez Mihai 26.02.2011

Il stiti pe Mihai? Da! Mihai...cel pe care...l-am fotografiat acum ceva timp...dar intr-o alta "ipostaza".
Uff! Mihai este un baietel care tocmai a venit pe lume. Este baietelul Silviei si al lui Vali. Da da Silvia, cea pe care am fotografiat-o pe vremea cand Mihai era la adapost in burtica ei. 

Ei bine am avut placerea de a-l fotografia pe Mihai chiar la botezul lui. Un botez inedit, incepand de la biserica pana la surprizele de care am avut parte in timpul petrecerii. 
Ce frumos si relaxant devine un job atunci cand te afli intre prieteni si te distrezi de minune surprinzand in fotografii momente frumoase, pline de emotie, trairi!

Eh...in cateva cuvinte: ne-am distrat de minune! Multumim familiei pentru momentele frumoase!


















Alina si Gabi - SharpShooterS Photography

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu