miercuri, 21 martie 2012

Prima intalnire Weddingstaff.ro

Ieri am citit pe site-ul weddingstaff.ro despre o mica intalnire intre fotografii de nunta. Intalnirea era programata pentru ora 10:00 azi...un pic cam devreme pentru mine, m-am gandit eu asa...chiar daca ma trezesc la 8...pana ma trezesc in adevaratul sens al cuvantului mai trece ceva timp :)). 


Initial am zis...e prea devreme, nu cunosc pe nimeni deci nu merg. In schimb aseara mi-am spus si ce daca e la 10 dimineata...pun ceasul sa sune, scot catelul afara, ii dau de mancare, ma imbrac si plec si ce daca nu cunosc pe nimeni...cu atat mai bine...e rost de noi prietenii/amicitii/camaraderii sau cum vreti voi sa le numiti si am concluzionat ca merg. 


Si am mers si mi-a parut rau ca nu am putut sta mai mult...dar aveam un suflet acasa care trebuia hranit, scos la joaca si alte d'astea. Dar data viitoare stau mai mult :D.


Hai sa va povestesc un pic cum si ce s-a petrecut. Ne-am intalnit intr-un bistro :D http://www.bistrojaristea.ro/. Foarte cocheta locatia...ne place...deja o bila alba. Am intrat...initial m-am simtit ciudat...pentru ca asa cum am spus nu cunoasteam pe nimeni...dar incet incet am facut cunostinta unii cu ceilalti si atmosfera s-a destins.


M-am bucurat mult ca l-am vazut pe Marius Baragan, unul dintre cei mai buni fotografi de fashion din punctul meu de vedere, care ne-a povestit cate ceva despre experienta lui, despre cum a inceput si despre cat de important este sa faci totul cu pasiune. Ne place...inca o bila alba.


Ni s-a alaturat si Area Sales Manager-ul Jae-Hong Park de la Profoto si ne-a povestit cate ceva despre luminile pe care le-am putea folosi in cadrul unei nunti dar mai mult decat atat ne-a spus ca cel mai important lucru este viziunea pe care o ai si modul cum iesi din anonimat prin felul in care folosesti lumina in fotografiile tale. Mai in gluma mai in serios facand legatura intre echipamentele Profoto si iesirea aceasta din anonimat. Ne place si Profoto si de J...alta bila alba pentru weddingstaff.ro.

Spre sfarsit Mihai Musceleanu ne-a vorbit un pic despre photorental.ro si cum poti inchiria lumini de la ei astfel incat sa nu fii nevoit sa dai dintr-o data mii de euro pe lumini(bani pe care stim bine ca foarte multi dintre noi nu prea avem de unde sa-i dam). Inca o informatie buna primita in cadrul acestei intalniri si da ati ghicit inca o bila alba :D

Si la sfarsit de tot Daniel si Cristian au tinut mortis "sa se laude" cu ceea ce au facut ei ajutati de luminile Profoto. Unele dintre fotografii au fost chiar interesante.

De fapt si de drept acesta nu a fost chiar sfarsitul...am mai ramas la o discutie amicala si am aflat cate ceva despre fiecare...m-am simtit ca intr-un grup de prieteni cu gusturi comune si nu ca intre concurenti in acelasi domeniu...am vorbit despre camping la mare si la munte, cu si fara copii, am vorbit despre business, despre catei si pisici...

Laudabila intitiativa celor de la weddinstaff.ro! 

I am ready for the next level now.  Bring it oooon! See you next time.

SharpShooterS Photography

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu