vineri, 30 septembrie 2011

Andreea si Emil - Nunta

Dragii nostri,

Dupa ce ne-am odihnit intr-un concediu minunat si ne-am incarcat bateriile...iata ca a venit timpul sa va spunem ce s-a mai intamplat.
Pe Andreea si Emil ii stiti...da sunt cei pe care i-am "chinuit" la mare :)). Dupa sedinta de logodna ce era sa urmeze decat ziua nuntii. Oh si ce mai zi!

Despre cei doi miri deja v-am povestit asa ca o sa va povestesc un pic despre ziua nuntii. Trezirea s-a dat la ora 7, la 8 eram la miri acasa pregatiti pentru ziua ce urma sa se desfasoare. O zi foarte agitata...mergem repede la coafor, de la coafor acasa, de acasa la cununia civila, o scurta sedinta foto, acasa, la coafor, iar acasa, am mers "la apa", la biserica si apoi la restaurant. La ora 23:30 ma uitam cu uimire la ceas si nu-mi venea sa cred ca e asa devreme...dar pana dimineata nici nu mi-am dat seama cand a trecut timpul.

Le multumim celor doi pentru ziua minunata pe care ne-au oferit-o, pentru ca ne-au tratat ca pe niste prieteni si ne-au facut sa ne simtim in largul nostru.











  






  

























Alina si Gabi - SharpShooterS Photography

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu