vineri, 17 decembrie 2010

Ana si Meda

Ana si burtica, burtica ce adaposteste o minune de fetita pe nume Meda.

La fel ca intotdeauna si la aceasta sedinta foto am ras, am glumit, ne-am simtit bine si ne-am propus sa ne facem un carnetel cu bancuri, carnetel pe care sa-l avem la noi pentru si mai multa inspiratie :)). Locatia a fost una de exceptie si ne-am folosit de tot ce-am gasit interesant de integrat intr-o fotografie iar despre gazde nu are rost sa va spunem decat ca ne-au primit cu niste prajituri foarte foarte bune facute in casa de catre mama Anei si va puteti da singuri seama despre ce fel de oameni sunt. 

La aceasta sedinta, din pacate, nu ne-am bucurat si de prezenta viitorului tatic pentru ca nu s-a putut, iar cand s-a putut era deja prea tarziu pentru ca domnisoara model Meda a decis sa vine pe lume mai repede decat era planificat...












Alina si Gabi - SharpShooterS Photography

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu